رویدادها آرشیو خبر ها
بیانیه باشگاه یوونتوس در مورد ماتیاس دلیخت

بیانیه باشگاه یوونتوس در مورد ماتیاس دلیخت

 

باشگاه یوونتوس در نخستین ساعات کاری صبح روز پنج‌شنبه هجدهم ژوئیه با صدور یک بیانیه‌، ضمن اشاره به حضور ماتیاس دلیخت در تورین و انجام تست‌های پزشکی این باشگاه در روز چهارشنبه هفدهم ژوئیه، از ثبت رسمی قرارداد این بازیکن با بانوی‌پیر خبر داد.

 

 

تورین؛ 18 ژوئیه 2019. باشگاه یوونتوس در همکاری و توافق با باشگاه آژاکس آمستردام، ماتیاس دلخیت را در ازای پرداخت 75 میلیون یورو به اضافه سایر هزینه‌ها که در حدود 10.5 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، با قراردادی 5 ساله تا سی‌ام ژوئن 2024 به خدمت گرفت.
تسلط فنی و فیزیکی، سبک بازی منحصر به فرد، قدرت سر زنی بالا و تصمیم‌گیریِ سریع در کنار کارکترِ مدیریت او در زمین و ویژگی‌های داینامیکی او در خط دفاعی باعث شده است تا او به یک مدافع مدرن تبدیل شود. با توجه به سن او و قرار داشتن در ابتدای مسیری پر فراز و نشیب و طولانی، ارزش‌های او بیش از پیش ارزشمند جلوه می‌کند.
او 117 بازی برای آژاکس در رقابت‌های مختلف انجام داده و 13 باز نیز موفق به گلزنی شده است. در تحلیل و آنالیز داده‌های بازی او؛ 721 مورد دریافت توپ، 163 بار توقف مهاجمان و هافبک‌های رقیب، و 103 نبرد تک‌ به تک موفق به چشم می‌خورد که آماری چشمگیر به حساب می‌آید. او همچنین در همین سن 19 سالگی، تجربه قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی هلند را نیز در کارنامه‌اش دارد و در ماه‌های اخیر به دو نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ ملت‌های اروپا رسیده است.
اکنون یکی از قدرتمندترین مدافعان فوتبال جهان، عضوی از خانواده بزرگ بیانکونری است. وقت آن فرار رسیده که ما نیز در واکنش به نخستین جملات او پس از ورود به تورین، خطاب به او پاسخ دهیم: «به یووه خوش آمدی ماتیاس.»

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: